Олена Білозерська (Olena Bilozerska) ([info]bilozerska) wrote,
@ 2009-07-03 12:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Share this!  Next Entry

Entry tags:акції, коханівський, пам’ятник, інтерв’ю

«Руйнатор Леніна» Микола Коханівський: Я свято вірю, що ми їх усі знесемо


(По-русски читать тут)
На прохання "Новинаря" зробила інтерв’ю з Коханівським після його звільнення.
Версія "Новинаря" - тут: http://novynar.com.ua/analytics/government/74181
Дочекалася, поки вони його викладуть, і пощу у своєму блозі текст інтерв’ю до редакторських правок.

Вчора, 2 липня, п’ятеро молодих націоналістів, які на світанку 30 червня пошкодили пам’ятник Леніну, були відпущені з ІТТ на підписку про невиїзд. Одразу після звільнення нам вдалося зустрітись з ініціатором і головним виконавцем «замаху на Ілліча» Миколою Коханівським. Не можна сказати, що ідея розбити пам’ятник виникла у нього спонтанно – не раз він поширював її у правому колі. Разом з однодумцями навіть позував на тлі Ілліча з кувалдою в руках. Попереджав владу: знесіть, виконайте Указ Президента, бо гірше буде. Не послухали.

- Перш за все, Миколо, як з тобою поводились у міліції? Не били?
- Не били, але поводились вкрай брутально. Я цього не збираюся приховувати. Такої брудної лайки я у житті не чув. Після того, як нас забрали, з п’ятої ранку і до першої – я переконався, що міліція насправді далеко не з народом. Погрози були різного роду. Найбільш м’які – «за півроку чекайте, бандерівці кляті, хохли нещасні, за півроку Янукович прийде, ми вас усіх будемо до стінки ставити!». Ще казали: «Все на вас є, драбина є, відбитки є, ви звідси не вийдете, будете сидіти, ви вже наші!».

Це робили, в основному, менти в цивільному у райвідділку на Прорізній. Коли я до них звертався: «Назвіть свою посаду і прізвище», вони усі відмовлялися і ще більш брутально лаялися. Я думаю, ми будемо скаржитись на це.

- Хлопців теж не били?
- Двох хлопців по кілька разів ударили. Але гіршим був постійний моральний пресинг і знущання. Мені особисто казали, що я хохол і бандерівець, а решта – матюки, які я переповідати не буду. (Цікава ситуація – представника домінуючої у державі нації ображають за національною ознакою! – О.Б.). Порівнювали зі свинями та іншими тваринами. Президента лаяли останніми словами, Шухевича, Бандеру… І це протягом шести годин безперервно.

- Які були умови утримання в ІТТ на Косогірному провулку?
- В принципі, там було все нормально. Після того, як біля першої години нас забрав слідчий Артур Платонов, абсолютно нормальна, виважена, інтелігентна людина, – після того знущання припинилися. До нас ставилися нормально, потім повезли на ІТТ, а там уже – звичайні умови, як для всіх. Нічого особливого, скаржитись мені особливо ні на що. Хлопці передали поїсти, і всі півтори доби ми нормально себе почували, наскільки це можуть затримані.


Коханівського везуть до ІТТ (30 червня 2009 р.)

- Може, вас відпустили на чиїсь поруки?
- Це називається «на підписку про невиїзд». Я особисто чекав на процес, мені сказали, що суд буде в будь-якому разі, і я до нього готувався.

- Самопочуття у тебе і в хлопців зараз добре?
- Так, з нами все гаразд.

- Що ти очікуєш від майбутнього рішення суду – для себе і для побратимів?
- Нам інкримінують хуліганство – стаття 296 ч. 2. Звичайно, ми будемо її заперечувати, бо це не було хуліганство, це була ідейна акція. Я очікую виправдання і звільнення. За літерою закону не можна сформулювати, що це було хуліганство – хоча б тому, що ми не тікали і не чинили опору міліції. Я думаю, суд має бути об’єктивним, тим більше, багато хто за нас вступився.

- В майбутньому що плануєте робити?
- Поки що таких особливих планів нема. Я чекаю суду. Не можна сказати, що готуюся, готуватися мені нема до чого, я й так у всьому впевнений. Те, що ми зробили, мене потішило. Молоді хлопці стояли твердо, ніякі погрози міліціянтів їх не злякали. Молодці.
Звісно, громити більше нічого не збираємось. Ми сподівалися на громадський розголос цієї проблеми, і ми його отримали.

- Ти згадував слідчого. Як тривало слідство? Які покази ви давали?
- Більшість із нас відмовились давати будь-які покази, поки нам не дадуть адвоката. Зрештою, вчора (1 липня – О.Б.) приїхав нормальний адвокат, пан Сидір Кізін, він розставив крапки над «і». І нам, і слідчим пояснив, що до чого, які ми маємо права.

- Викликали якихось свідків?
- Поки що ні.


Останнє попередження: Микола Коханівський, Вікторія Омельченко і Віктор Брик з кувалдами і щіткою біля пам’ятника Леніну (23 травня 2008 року)

- Можеш перерахувати ваші з хлопцями попередні гучні акції (крім розбиття пам’ятника Петровському)?
- Відзначення на Майдані річниці Помаранчевої революції – другої і третьої (четвертої суд заборонив), запалення на Софійській площі повстанської ватри 30 червня 2007 року, ватра на Майдані у 2008 році. У День незалежності в минулому році під час параду на Хрещатику ми видерлися на дах тролейбусної зупинки і розгорнули банер «Слава Героям ОУН-УПА!». Потім розбили обличчя Петровському… (Додам: ще Микола брав участь у звільненні одного з київських храмів, захопленого Московським Патріархатом – О.Б.)

- А як визріла ідея про Ілліча? Як ви придумали її, як готувалися?
- Визріла, ти ж чудово знаєш, вже давно. Зараз обставини склалися так, що сам Бог нам допомагав, щоб усе було зручно: була драбина, були відповідні кувалди. Найшлися хлопці, які взялися мені допомагати. Весь ресурс, необхідний для такої акції – він знайшовся. А переконання і прагнення це зробити були завжди.

- Коли шукав побратимів для цієї справи, не боявся, що просочиться інформація?

- Дуже боявся. Тому шукав вибірково – серед тих людей, з якими вже мав справу. І не помилився.

- А яке твоє особисте ставлення до цього пам’ятника? Багато хто вважає його витвором мистецтва…
- У мене все дуже просто. Для мене він не є ніяким витвором, нічого надзвичайного я у ньому не бачу. Він є кат, як би хто над ним не працював. У Святому Письмі написано, що демон прийде в обличчі дуже гарному. Тому, навіть якщо він гарний, цей Ленін, він все одно демон, і його треба знищувати.

- Які ти бачиш глобальні наслідки вашої акції?
- Я не можу нічого передбачити. Розраховую на те, що тепер його знімуть, і дуже прагну, щоб знесли усі пам’ятники Леніну – в обласних центрах, в маленьких містечках, селах… Бо не годиться, щоб людина, яка патологічно ненавиділа українців, зруйнувала УНР, запровадила ЧК, концтабори, організувала перший голодомор – і їй ще досі вклоняються. Я свято вірю, що ми їх усі знесемо.

Спілкувалася Олена БІЛОЗЕРСЬКА.
Фото автора


П.С. Як повідомляє зі слів хлопців [info]viaaaa, коли їх везли в автозаку і вони заспівали "Червону калину", мєнти приснули всередину газ.

http://bilozerska.livejournal.com/151086.html?format=light
http://deep-water.ru/?http://bilozerska.livejournal.com/151086.html



З А Г Р У З К А ... (страница в процессе загрузки)Кому на Руси жить хорошо?.. или сказки о попах... (случайный репортаж)
Сегодня в ТОП30: detestatio - Кому на Руси жить хорошо?.. или сказки о попах... (случайный репортаж)

Невольно вспомнилась фраза: Современная православная церковь имеет такое же отношение к Богу, как кассир театра к искусству . Улетая из Пулково-1 в отпуск 8 июля, имела счастье лицезреть сию


Page 1 of 2
<<[1] [2] >>

(277 comments) - (Post a new comment)


[info]denis_poltavets
2009-07-03 09:37 am UTC (link)
Цей Микола ще... Просто якась ганьба. Мені соромно, що він називає себе українцем. Запропонуйте йому - для повного букети - ще спалити книжки, подати заяву на організацію концтабору і таке.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]zagadka1
2009-07-03 09:43 am UTC (link)
точно.
это не методы.
вроду взрослый мужик - а ума кпк у ракушки. Грустно.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]atamanchuk, 2009-07-03 01:33 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]skagenij, 2009-07-03 09:54 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 10:00 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]skagenij, 2009-07-03 10:03 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]zagadka1, 2009-07-03 10:15 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]skagenij, 2009-07-03 10:56 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]zagadka1, 2009-07-03 12:45 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 10:16 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]skagenij, 2009-07-03 11:14 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 11:36 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]skagenij, 2009-07-03 12:09 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 12:15 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]belenky, 2009-07-03 03:42 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]vseslavd, 2009-07-03 03:18 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bonya_ua, 2009-07-03 03:38 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]kahl_igel, 2009-07-03 10:19 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 10:26 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]kahl_igel, 2009-07-03 10:50 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 10:55 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]kahl_igel, 2009-07-03 11:07 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 11:37 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]kahl_igel, 2009-07-03 11:44 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 11:52 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]kahl_igel, 2009-07-03 12:00 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 12:02 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]kahl_igel, 2009-07-03 12:15 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:06 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-07 08:24 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:05 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-03 10:37 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:07 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-03 10:31 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 10:34 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 10:37 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 10:41 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 10:51 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 10:55 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 11:32 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-03 10:42 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 10:45 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]kondybas, 2009-07-03 12:02 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-03 01:04 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]kondybas, 2009-07-03 01:16 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-03 01:32 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]kondybas, 2009-07-03 01:39 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-03 01:45 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriyko, 2009-07-03 01:55 pm UTC (Expand)
шановний друже! - [info]higher_caps, 2009-07-03 04:55 pm UTC (Expand)
Re: шановний друже! - [info]andriyko, 2009-07-03 06:11 pm UTC (Expand)
я тут виклав своє бачення - [info]higher_caps, 2009-07-03 06:14 pm UTC (Expand)
Re: я тут виклав своє бачення - [info]andriyko, 2009-07-03 06:27 pm UTC (Expand)
в Мінкульті є чітка відповідь? - [info]higher_caps, 2009-07-03 06:34 pm UTC (Expand)
Re: в Мінкульті є чітка відповідь? - [info]andriyko, 2009-07-03 06:38 pm UTC (Expand)
Але, звісно ж, розхуярити один пам'ятник набагато важли - [info]higher_caps, 2009-07-03 06:40 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriyko, 2009-07-03 06:55 pm UTC (Expand)
то Ірванець таки правий? - [info]higher_caps, 2009-07-03 06:58 pm UTC (Expand)
Re: то Ірванець таки правий? - [info]andriyko, 2009-07-03 07:03 pm UTC (Expand)
Re: то Ірванець таки правий? - [info]higher_caps, 2009-07-03 07:12 pm UTC (Expand)
Re: то Ірванець таки правий? - [info]andriyko, 2009-07-03 07:44 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]je_suis_la_vie, 2009-07-24 07:30 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriyko, 2009-07-24 12:43 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]je_suis_la_vie, 2009-07-24 12:49 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriyko, 2009-07-24 12:56 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]kondybas, 2009-07-03 01:19 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-03 01:42 pm UTC (Expand)
А в Україні - дійсно, п'ять - [info]higher_caps, 2009-07-03 04:56 pm UTC (Expand)
Re: А в Україні - дійсно, п'ять - [info]boghdan, 2009-07-03 09:56 pm UTC (Expand)
Re: А в Україні - дійсно, п'ять - [info]higher_caps, 2009-07-03 10:16 pm UTC (Expand)
Re: А в Україні - дійсно, п'ять - [info]boghdan, 2009-07-03 11:21 pm UTC (Expand)
4 позиції - [info]higher_caps, 2009-07-03 10:21 pm UTC (Expand)
Re: А в Україні - дійсно, п'ять - [info]magdalena_kiew, 2009-07-05 01:09 pm UTC (Expand)
Пам'яток 5, позицій - 4. - [info]higher_caps, 2009-07-05 04:14 pm UTC (Expand)
Re: Пам'яток 5, позицій - 4. - [info]magdalena_kiew, 2009-07-05 06:22 pm UTC (Expand)
Re: Пам'яток 5, позицій - 4. - [info]higher_caps, 2009-07-05 06:25 pm UTC (Expand)
Re: Пам'яток 5, позицій - 4. - [info]magdalena_kiew, 2009-07-05 06:34 pm UTC (Expand)
це і є ОДИН - [info]higher_caps, 2009-07-05 06:43 pm UTC (Expand)
Re: це і є ОДИН - [info]magdalena_kiew, 2009-07-05 07:09 pm UTC (Expand)
пам'ятки, занесеної у реєстр ??? - [info]higher_caps, 2009-07-03 04:51 pm UTC (Expand)
Щоб Ви не думали, що я від Вас сховалася. - [info]magdalena_kiew, 2009-07-05 01:19 pm UTC (Expand)
то я спитаю номер в колег-пам'яткоохоронців - [info]higher_caps, 2009-07-05 04:17 pm UTC (Expand)
Re: то я спитаю номер в колег-пам'яткоохоронців - [info]magdalena_kiew, 2009-07-05 06:25 pm UTC (Expand)
Гаразд, спитаю. - [info]higher_caps, 2009-07-05 06:27 pm UTC (Expand)
Re: Гаразд, спитаю. - [info]magdalena_kiew, 2009-07-05 06:36 pm UTC (Expand)
Re: Гаразд, спитаю. - [info]higher_caps, 2009-07-05 06:44 pm UTC (Expand)
Re: Гаразд, спитаю. - [info]magdalena_kiew, 2009-07-05 07:08 pm UTC (Expand)
Це - протокол засідання мається на увазі. :) - [info]higher_caps, 2009-07-05 07:53 pm UTC (Expand)
Re: Це - протокол засідання мається на увазі. :) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-06 06:45 am UTC (Expand)
Але рішення - це частина протоколу - [info]higher_caps, 2009-07-06 09:22 am UTC (Expand)
Re: Але рішення - це частина протоколу - [info]magdalena_kiew, 2009-07-06 09:27 am UTC (Expand)
Re: Але рішення - це частина протоколу - [info]higher_caps, 2009-07-06 09:31 am UTC (Expand)
Re: Але рішення - це частина протоколу - [info]magdalena_kiew, 2009-07-06 09:52 am UTC (Expand)
Рішення - це і є головна частина тексту протоколу. - [info]higher_caps, 2009-07-06 09:55 am UTC (Expand)
... - [info]magdalena_kiew, 2009-07-06 10:03 am UTC (Expand)
... - [info]higher_caps, 2009-07-06 10:24 am UTC (Expand)
... - [info]magdalena_kiew, 2009-07-06 10:54 am UTC (Expand)
... - [info]higher_caps, 2009-07-06 10:35 am UTC (Expand)
... - [info]magdalena_kiew, 2009-07-06 10:55 am UTC (Expand)
... - [info]higher_caps, 2009-07-06 10:57 am UTC (Expand)
... - [info]magdalena_kiew, 2009-07-07 04:47 pm UTC (Expand)
... - [info]someone_ua, 2009-07-07 05:16 pm UTC (Expand)
... - [info]magdalena_kiew, 2009-07-07 07:15 pm UTC (Expand)
... - [info]higher_caps, 2009-07-07 05:49 pm UTC (Expand)
... - [info]someone_ua, 2009-07-07 06:16 pm UTC (Expand)
... - [info]higher_caps, 2009-07-07 07:39 pm UTC (Expand)
... - [info]someone_ua, 2009-07-07 08:12 pm UTC (Expand)
... - [info]higher_caps, 2009-07-07 08:22 pm UTC (Expand)
... - [info]someone_ua, 2009-07-07 08:25 pm UTC (Expand)
... - [info]higher_caps, 2009-07-07 08:29 pm UTC (Expand)
... - [info]higher_caps, 2009-07-07 07:56 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:08 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-05 01:21 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-03 10:56 am UTC (Expand)
економічно раціональніше - [info]denis_poltavets, 2009-07-03 11:35 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]nicholas_urfe, 2009-07-05 10:58 am UTC (Expand)
(no subject) - (Anonymous), 2009-07-07 05:47 pm UTC (Expand)
Зміни аватар - [info]aryanua, 2009-07-04 01:05 pm UTC (Expand)
Re: Зміни аватар - [info]denis_poltavets, 2009-07-07 08:34 am UTC (Expand)
Знімай аватар - [info]aryanua, 2009-07-07 08:31 pm UTC (Expand)
Re: Знімай аватар - [info]denis_poltavets, 2009-07-08 02:09 pm UTC (Expand)

[info]cherkashin_s
2009-07-03 09:38 am UTC (link)
"за півроку чекайте, бандерівці кляті, хохли нещасні, за півроку Янукович прийде, ми вас усіх будемо до стінки ставити!». "

Стенка недлинная потребуется, Слава Богу таких дебилов на Украине мало.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]zagadka1
2009-07-03 09:45 am UTC (link)
Да уж.
Это "отборный" по ходу)
А вообще - к чему агрессия.. агрессия у меня всегда вызывает натипатию. Этот дядя - даа.. я думала там малолетка, типа гормоны гуляют и все такое. Но взрослый мужик! Лучше бы работал, или чем-то полезным занимался чтобы дурь в голову не тприходила. Это - диагноз.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]cherkashin_s, 2009-07-03 09:50 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]zagadka1, 2009-07-03 10:14 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-03 10:24 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-03 10:46 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-03 10:11 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]zagadka1, 2009-07-03 10:18 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]zagadka1, 2009-07-03 10:20 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-03 10:31 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]limony, 2009-07-03 09:51 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]cherkashin_s, 2009-07-03 10:02 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]limony, 2009-07-03 10:08 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]cherkashin_s, 2009-07-03 10:11 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-03 10:21 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]limony, 2009-07-03 10:36 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]kahl_igel, 2009-07-03 10:47 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]olexiy, 2009-07-03 11:44 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]cherkashin_s, 2009-07-03 11:46 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriyko, 2009-07-03 01:42 pm UTC (Expand)

[info]viaaaa
2009-07-03 09:46 am UTC (link)
Дякую, Олено, за оперативне інтервью - і коли ти тільки встигаєш? :)
Моя фотка - може якось і зайва? Хоча дійсно красномовна - хіба мало попереджали?

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]bilozerska
2009-07-03 10:25 am UTC (link)
На фотках, де нема тебе, не видно й Ілліча, так що без тебе нікуди :)
А інтерв’ю взяла вчора ввечері, зловивши його на офісі КУНу.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]_yoko_, 2009-07-03 10:53 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-03 11:02 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]viaaaa, 2009-07-03 11:32 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]vseslavd, 2009-07-03 03:21 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:19 pm UTC (Expand)
(no subject) - (Anonymous), 2009-07-03 05:07 pm UTC (Expand)

(Anonymous)
2009-07-03 09:51 am UTC (link)
"Він є кат, як би хто над ним не працював. У Святому Письмі написано, що демон прийде в обличчі дуже гарному."

Смішно! :))) Зничайний безмозкий сектант...

І факт хуліганства, лишається фактом хуліганства, якою б його ідєологією не наповнювати. Зламати ідол ката = зломати скамійку в парку.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2009-07-03 10:33 am UTC (link)
З лавкою не можна порівнювати, лавка - то не політика.

(Reply to this) (Parent)


[info]vla_sta
2009-07-03 09:56 am UTC (link)
1.пропіарив..
2.Відмічу що дядечко спокійний та ідейний..Він впевен у своії правоті незважаючи нінащо..
3.Я якось спокійно до тих пам2ятників відношусь,вважаю,що є більш болючі та нагальні проблеми..

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2009-07-03 10:04 am UTC (link)
1. Дякую.
2. Так, такий він і є. Спокійний, переконаний і шебутний водночас :)
3. Це, якщо глобально, не проблема пам’ятника, а проблема влади - "хто у домі хазяїн".

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]vla_sta, 2009-07-03 10:15 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-03 10:22 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]aurfin76, 2009-07-03 10:24 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-03 10:26 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]vla_sta, 2009-07-03 01:45 pm UTC (Expand)

[info]aurfin76
2009-07-03 10:22 am UTC (link)
Я вчора думав якісь підлітки "похвулюганлі". Казали - "хлопці". Але ж ні - дорослий адже мужик! Чи в дитинстві не награвся? (Чому не запитали за дитинство? ;-))

>>>>
- В майбутньому що плануєте робити?
- Поки що таких особливих планів нема. Я чекаю суду.

ноу комментс

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2009-07-03 10:27 am UTC (link)
А що він ще може сказати? Може, ще адреси і час назвати? :)
Людина смілива, але дуже обережна.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]aurfin76, 2009-07-03 10:51 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriyko, 2009-07-03 02:00 pm UTC (Expand)

[info]polar_bird
2009-07-03 10:36 am UTC (link)
було б непогано звернути увагу на співробітників згаданого відділку на Прорізній.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]skorkin_k
2009-07-03 10:44 am UTC (link)
Более того начинать надо с них, а не с Ленина

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - (Anonymous), 2009-07-03 10:47 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 10:49 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]skorkin_k, 2009-07-03 11:01 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 11:02 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-03 10:49 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 10:54 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]_yoko_, 2009-07-03 10:58 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 10:59 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]_yoko_, 2009-07-03 11:27 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 11:29 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]_yoko_, 2009-07-03 11:36 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 11:43 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]_yoko_, 2009-07-03 11:54 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]polar_bird, 2009-07-03 11:57 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriyko, 2009-07-03 02:06 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:26 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:23 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]skorkin_k, 2009-07-03 11:02 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]magdalena_kiew, 2009-07-03 10:50 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]_yoko_, 2009-07-03 10:55 am UTC (Expand)

(Anonymous)
2009-07-03 12:57 pm UTC (link)
Капитан очевидность как-бы говорит: судя по юзерпику у жж-юзера cherkashin_s не только есть хуй, из которого он состоит ничуть не полностью, но и неплохо получается этот самый хуй отсасывать у самого себя, нам остается только пожелать ему приятного аппппетиттта

(Reply to this) (Thread)


[info]cherkashin_s
2009-07-03 03:32 pm UTC (link)
Господа! Вы так дружно озаботились моим хуем, что я уже стал совсем плохо думать об украинских националистах. Либо у вас его нет либо проблема с его использованием либо вы все педерасты.
Женитесь, господа, или заведите себе девушку и проблема (но не хуй) сама отпадёт. :) А размахивая кувалдой озабоченность не купируешь.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]bilozerska_rus, 2009-07-03 07:07 pm UTC (Expand)
Пам'ятник-кат
[info]andriyko
2009-07-03 01:39 pm UTC (link)
- А яке твоє особисте ставлення до цього пам’ятника? Багато хто вважає його витвором мистецтва…

- У мене все дуже просто. Для мене він не є ніяким витвором, нічого надзвичайного я у ньому не бачу. Він є кат, як би хто над ним не працював. У Святому Письмі написано, що демон прийде в обличчі дуже гарному. Тому, навіть якщо він гарний, цей Ленін, він все одно демон, і його треба знищувати
.


Все - як і слід було очікувати. Проста система поглядів простої печерної людини: камінний господар та прикладний екзорцизм. І це таких люди сповна розуму ставлять за приклад і співають їм осанну,

(Reply to this) (Thread)

Re: Пам'ятник-кат
[info]magdalena_kiew
2009-07-03 01:43 pm UTC (link)
Прикладний екзорцизм - це треба взяти на озброєння! :)))

(Reply to this) (Parent)


[info]comrade_molotov
2009-07-03 01:43 pm UTC (link)
я одне не розумію чого тут москалі так пригають? адже пошкоджений памятник комуністичний а не російський... пригати б мали китайці чи північна корея...

москальське дебільне воно і є дебільне

(Reply to this) (Thread)


[info]tum4ehko
2009-07-03 02:10 pm UTC (link)
Просто диву даєшся, які всі обізнані і свідомі: написати в коментах пару матюків, обізвати когось дибілом, злити все на дитячі пустощі і сказати, що замість руйнування пам'ятника є важливіші речі. Та звісно є! Безперечно! Чи йдеться про комент на інший пост? Не забувайте, люди добрі, що боротьба ведеться як прихована, так і відкрита. Хтось добивається результатів законним шляхом, але коли такі методи не діють, нічого іншого не лишається, як брати кувалду в руки. І саме та невелика кількість людей, на яких так наголошує cherkashin_s, здатні до радикальних дій. Микола довів всім, що слова на вітер він не розкидає.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]comrade_molotov, 2009-07-03 02:15 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriyko, 2009-07-03 06:14 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:28 pm UTC (Expand)

[info]est_
2009-07-03 02:25 pm UTC (link)
так, хлопець адекватний, молодець

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2009-07-04 10:29 pm UTC (link)
Спокійний такий... Тільки під час інтерв’ю, майже одразу після звільнення, був дуже втомлений, і це відчувається у тексті.

(Reply to this) (Parent)


[info]afric_dymon
2009-07-03 02:28 pm UTC (link)
пiсля прочитання статтi - ще бiльше впевнений у тому, що МВС треба розганяти за грузинським зразком, це просто пизд@ць, коли в Украiнi украiнця "укрАiнская" мiлiцiя називае хохлом, повбивавби.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


(Anonymous)
2009-07-03 08:01 pm UTC (link)
МВС це більш ніж злочинне угрупування. Це продовження царської охранки, НК, ГПУ, НКВС, КДБ. Ці всі організації і їх колишні і сьогодняшні члени є злочинцями проти людства. Українці знали це завжди але вже і весь Світ вже це визнає. Колишні навчають молодих і цей ланцюг все тягнеться і тягнеться. Були надії що Луценко якось перелама ці традиції але він тільки хвалить мєнтів бо сам має ті самі корені.

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:30 pm UTC (Expand)

[info]chumacky_shlyah
2009-07-03 02:29 pm UTC (link)
Хай Бог милує! Нова хвиля істерики!
Оце українці, тьху!
Попередження було? Було! Заяви були? Були! Законним шляхом вийшло? Не вийшло! Розбили морду - і правильно зробили. Моя родина - кияни корінні. Лєніна бачили з дитинства, але плакать за ним не збираємось, най він хоч з цельного куска амєтіста був би.
Якщо людям пофіг на мої почуття, то мені тричі пофіг на їхні почуття, пов'язані з цим пам'ятником.

(Reply to this) (Thread)


[info]andriyko
2009-07-03 05:22 pm UTC (link)
Вибачте, а можна приклади спроб вирішення "проблеми" законним шляхом? І як ви взагалі бачите цей законний шлях?

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]chumacky_shlyah, 2009-07-03 05:37 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:31 pm UTC (Expand)

[info]vseslavd
2009-07-03 03:24 pm UTC (link)
Подивитесь на його обличчя. Він божевільний. Йому треба до лікаря, а не в ментуру. Чи разом по єбалу настучати кувалдою.

(Reply to this) (Thread)


(Anonymous)
2009-07-03 04:45 pm UTC (link)
А отримати кувалдою по єбалу ти не хотів, рижий підар ? Думаю, що лікар тобі скоро буде потрібен.
з.і. риже бидло гірше підараста.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]vseslavd, 2009-07-05 07:41 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]lesnichiy2004, 2009-07-17 09:41 am UTC (Expand)
(no subject) - (Anonymous), 2009-07-20 06:25 am UTC (Expand)

[info]belenky
2009-07-03 03:46 pm UTC (link)
А ви уявіть сьогодні пам'тника Гітлеру у центрі Берліну. Як усі кажуть - не треба його руйнувати, бо це історична пам'ятка. А того. хто спокуситься на того пам'ятника забирають мєнти и судять.

(Reply to this) (Thread)

А ви уявіть сьогодні пам'тника Гітлеру у центрі Берлін
[info]higher_caps
2009-07-03 05:01 pm UTC (link)
до речі, персонально товаришу гітлеру вирок на суді був?
бажано перевірити по повному виданню

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

Re: А ви уявіть сьогодні пам'тника Гітлеру у центрі Берл - [info]andriyko, 2009-07-03 05:24 pm UTC (Expand)
І судочинству не підрядні. - [info]higher_caps, 2009-07-03 05:32 pm UTC (Expand)
Re: І судочинству не підрядні. - [info]someone_ua, 2009-07-03 06:23 pm UTC (Expand)
а хіба їх ставили? - [info]higher_caps, 2009-07-03 06:35 pm UTC (Expand)
Re: а хіба їх ставили? - [info]someone_ua, 2009-07-03 06:38 pm UTC (Expand)
Re: а хіба їх ставили? - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:35 pm UTC (Expand)
Re: А ви уявіть сьогодні пам'тника Гітлеру у центрі Берл - [info]belenky, 2009-07-04 07:33 am UTC (Expand)

(Anonymous)
2009-07-03 05:04 pm UTC (link)
Ще у первобутно-общiнну пору дiкарi ставили для себе кам'яних болванiв, а iншi дiкарi ix розбивали. То ж саме зробили у Киiвi. Знишувати треба живих - саме тiх, к о м у ставлять пам'ятники( та разом - тiх, х т о iх ставить).Що змiнеться у вас якщо знесуть усi пам'ятники Ленiну? Як же ви глупi, хлопцi !!!
Левко iздаля.

(Reply to this) (Thread)

Воно то так, але
[info]aryanua
2009-07-04 01:11 pm UTC (link)
Ви праві в тому, що потрібно боротися за сьогоднішнє і за майбутнє, однак нічого поганого немає й у викоріненні ідолів минулого які знищували наш нарід.

Людей у нас багато - хтось рухається вперед, а хтось хоче підчистити минуле - і це добре. Головне це щоб кожен робив свою справу а не казав ааа вони фігнею займаються тож і я буду. Те що для одного фігня для іншого справа життя.

(Reply to this) (Parent)

Пам'ятники Ленiну
(Anonymous)
2009-07-03 05:07 pm UTC (link)
Ще у первобутно-общiнну пору дiкарi ставили для себе кам'яних болванiв, а iншi дiкарi ix розбивали. То ж саме зробили у Киiвi. Знишувати треба живих - саме тiх, к о м у ставлять пам'ятники( та разом - тiх, х т о iх ставить).Що змiнеться у вас якщо знесуть усi пам'ятники Ленiну? Кремль вам нiколи не разрушити...Якi ж ви глупi, хлопцi !!! Левко, iздаля.

(Reply to this)


[info]nationalist_1
2009-07-03 06:06 pm UTC (link)
У мене кадик у горлі, а серце сповнене ненависті і гніву, коли читаю, що ті менти говорили...

(Reply to this) (Thread)


[info]andriyko
2009-07-03 06:33 pm UTC (link)
Вибачте, ви чоловічої статі?

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]nationalist_1, 2009-07-03 08:26 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]andriyko, 2009-07-03 08:28 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]nationalist_1, 2009-07-03 08:33 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:37 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]lesnichiy2004, 2009-07-17 09:45 am UTC (Expand)

[info]someone_ua
2009-07-03 06:42 pm UTC (link)
А чого пан ще очікував від ментів? Лакейского ставлення? "Чєго ізволітє"? ))) Хай радіє що не били.

А взагалі "боротися" з давно мертвими ворогами це так легко і весело. Напевно відчуваєш себе героєм, як дон Кіхот. ))

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]nationalist_1
2009-07-03 08:28 pm UTC (link)
Ви певно не знаєте, що таке моральний пресинг. І взагалі, для націоналіста образа на національному ґрунті набагато гірша за побиття.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]someone_ua, 2009-07-04 12:31 pm UTC (Expand)
Бо за такі погрози - [info]aryanua, 2009-07-04 05:41 pm UTC (Expand)
Re: Бо за такі погрози - [info]someone_ua, 2009-07-04 06:05 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:39 pm UTC (Expand)

[info]kerbasi
2009-07-03 07:27 pm UTC (link)
"Президента лаяли останніми словами",

Я також так званого президента лаю останніми словами.

Ось результат його правління, що дотепер якісь покидьки у цивільному ходять по міліційному відділку і українців хохлами називають та погрожують. І не у Севастополі чи Донецьку, а у Києві!

А це тим, кому різниці між Януковичем та Тимошенко нема або Янукович навіть кращий:

«за півроку чекайте, бандерівці кляті, хохли нещасні, за півроку Янукович прийде, ми вас усіх будемо до стінки ставити!»

Ті потвори на відміну від різних розумників, не помиляються, куди і звідки дме вітер.

(Reply to this) (Thread)(Expand)

+
[info]aryanua
2009-07-04 01:12 pm UTC (link)
+1

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:40 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]lesnichiy2004, 2009-07-17 09:47 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]kerbasi, 2009-07-18 06:14 am UTC (Expand)

[info]onion_juice
2009-07-03 07:54 pm UTC (link)
клоунство! "Президента лаяли"! ужас какой!
и три пальчика поднял - Тягныбоковский пиар. подогревают быдло к выборам

(Reply to this) (Thread)


(Anonymous)
2009-07-03 08:09 pm UTC (link)
Справа у тому ,хлопчик, що "подогрєвать" це треба тебе. А українці будуть підтримувать на виборах українців, а не "людєй нє опрєдєленной національності". І агітувати чи підогрівати не має ніякого сенсу бо це поклик крові.А українців в Україні дуже багато. Більш ніж будь де. Тому вп*єть матимите облизня.
Моліться що це був не Тягнибок.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]onion_juice, 2009-07-03 09:04 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]lesnichiy2004, 2009-07-17 09:50 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]onion_juice, 2009-07-17 10:37 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]lesnichiy2004, 2009-07-17 11:53 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]onion_juice, 2009-07-17 12:53 pm UTC (Expand)

[info]promonaut
2009-07-03 08:59 pm UTC (link)
Мені він чимось близький.
Вчора подумав, що таким як я нічого не залишається, як піти слідом...

(Reply to this) (Thread)(Expand)

нічого не залишається, як піти слідом...
[info]higher_caps
2009-07-03 11:24 pm UTC (link)
а как же памятнік национального значєнія?!

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

Re: нічого не залишається, як піти слідом... - [info]promonaut, 2009-07-04 07:46 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:42 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]lesnichiy2004, 2009-07-17 09:51 am UTC (Expand)

[info]hector_lv
2009-07-03 09:35 pm UTC (link)
Жидо-комуняки рано чи пізно і так згнояться?)

http://hector-lv.livejournal.com/6204.html

(Reply to this)


[info]sotnyk
2009-07-03 09:42 pm UTC (link)
Непогано б СБУ поцікавитися "укрАїнськими" ментами у віддділку на Прорізній. Гадаю, Микола їх у обличчя запам'ятав.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2009-07-04 10:42 pm UTC (link)
Не думаю, що вони тим займатимуться.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]sotnyk, 2009-07-05 10:04 pm UTC (Expand)

(Deleted post)
(no subject) - [info]sotnyk, 2009-07-06 10:31 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-06 06:52 am UTC (Expand)

[info]kosmopes
2009-07-04 09:42 am UTC (link)
Недавно посмотрел "Голод-33". Появилось огромное желание перевести фильм на русский и разместить в сети (хотя бы отрывки), чтобы друзья-русские перестали закрывать глаза на голодомор. Следовало бы и фильмы про Нахтигаль и Галичину переводить. У россиян в СМИ полная дезинформация, они готовы сталинизм восстанавливать, что опасно для соседей.

(Reply to this) (Thread)(Expand)

Дайте лінк
[info]aryanua
2009-07-04 01:14 pm UTC (link)
Може до своєї колекції скачаю ...

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

Re: Дайте лінк - [info]kosmopes, 2009-07-04 02:50 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-07-04 10:43 pm UTC (Expand)
(no subject) - (Anonymous), 2009-07-05 10:11 am UTC (Expand)
вы похоже не были в России - [info]drakkish, 2009-07-05 10:17 pm UTC (Expand)
что значит "закрывать глаза на голодомор"? - [info]drakkish, 2009-07-05 10:19 pm UTC (Expand)
Re: что значит "закрывать глаза на голодомор"? - [info]kosmopes, 2009-07-06 08:01 am UTC (Expand)


(277 comments) - (Post a new comment)

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>


[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]

пам'ятка - дурню історія
[info]ex_askold_ua977
2009-07-04 12:21 pm UTC (link)
"У мене все дуже просто. Для мене він не є ніяким витвором, нічого надзвичайного я у ньому не бачу. Він є кат, як би хто над ним не працював. У Святому Письмі написано... Тому, навіть якщо він гарний, цей Ленін, він все одно демон, і його треба знищувати."

Клініка. Плутає пам'ятку історії - дійсно, не витвір мистецтва, а куйня лажова, але пам'ятки історії і не повинні бути культурно-цінними - з ідеологом, якому ще й мільйони смертей приписав.
Плутати ідеологію з реалізаторами шкідливо для свідомості, а плутати пам'ятки ідеологів з реалізаторами ідеології - безглуздо в медичному плані.
Або воно дурне, або провокатор.

(Reply to this) (Thread)

Re: пам'ятка - дурню історія
[info]bilozerska
2009-07-04 08:51 pm UTC (link)
Та нічого він не плутає. Просто знає чітко: Леніна там бути не повинно :)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: пам'ятка - дурню історія
[info]ex_askold_ua977
2009-07-04 10:15 pm UTC (link)
а мій сусід, магістр з права, вважає, що цим дядям-знавцям потрібно перекваліфікувати статтю у за вандалізм, і за законом "дати" 3 роки кожному. то кому з них вірити?

перш, ніж у/для суспільстві/ва що-небудь робити сумнівно "корисного" і водночас незвичного, а то і зовсім - забороненого і резонансного, треба сто разів подумати і тисячу - перепитати. а сунути своє "фє", не створивши нічого путнього в житті - бути асоціальним елементом, а не людиною.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: пам'ятка - дурню історія
[info]bilozerska
2009-07-04 11:09 pm UTC (link)
Всі революціонери - асоціальні :)

(Reply to this) (Parent)


(Anonymous)
2009-07-04 08:29 pm UTC (link)
тисячі людей щодня проходили біля того памятнка і задавали собі питання - чого він тут ще стоїть. тисячі людей в думках ломали його на свій спосіб. я продумував як зачепити його камазом і звалити, але не зробив цього - духу не вистачило. Тому сто разів респект хлопцям які думки і переконання довели до справи. мені трохи соромно що я виявився слабкодухим і мене там не було, що не зменшує моєї поваги до Коханівського і друзів. дякую вам, хлопці.
Вужик Вогнепалик

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2009-07-04 08:50 pm UTC (link)
Дякую за цей камент - правдивий.
Камаз вони дістати не могли - хоча б тому, що в процесі його діставання просочилася б інформація.

(Reply to this) (Parent)


[info]uszername
2009-07-04 09:34 pm UTC (link)
Дікій народ, дікіє нрави... :(

(с)

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2009-07-04 09:48 pm UTC (link)
"Яка не є і як воно не буде -
А все-таки, це є моя земля" (с) я :))

(Reply to this) (Parent)

"Мені особисто казали, що я хохол і бандерівець"
[info]ariy_ukraina
2009-07-07 12:33 pm UTC (link)
Колись, дуже давно, коли я ще не знав, що слово "бандерівець"- то є найвища похвала Українцю, мене двоє кацапів так назвали. Так я так розлютився, що мало не наваляв обом їм, а вони зі страху ледь не всралися при цьому))). А зараз би за таке слово я потиснув би їм руки і подякував би за похвалу.
А взагалі-то потрібно розібратися - хто саме в мусарні є п"ятиколонники. Було б добре, аби Микола міг згадати їх прізвища.

Щодо "хохлів", то хай кацапня згадає, що першим відомим в історії "хохлом" (себто воїн, що носить оселедця) був НАШ князь-воїн Святослав Хоробрий.
Цікаво, що збочення психіки кацапів наглядно відображається у них в мові - багато слів у них набувають діаметрально протилежного значення. Наприклад вони використовують в якості образливих чи лайливих слів (крім тих, що я вже згадував) такі, як "свідомий", "урод" (вродливий) та багато інших.

(Reply to this) (Thread)

Re: "Мені особисто казали, що я хохол і бандерівець"
[info]bilozerska
2009-07-07 03:23 pm UTC (link)
Не важливо, яким саме словом тебе називають, важливо, з якою метою. Якщо для того, щоб образити - треба ображатись.

"Було б добре, аби Микола міг згадати їх прізвища."
А вони йому представились? :)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: "Мені особисто казали, що я хохол і бандерівець"
[info]ariy_ukraina
2009-07-08 02:09 pm UTC (link)
Не треба ображатись. Ми ж не ображаємось на собак, що на нас гавкають))) Думаю, що й Микола не образився. Зате прийняв до відома, що там були наші вороги.
Я розумію, що вони не представлялись, проте могло трапитись, що він цілком випадково міг би почути їх прізвища.

(Reply to this) (Parent)


[info]comradekiev
2009-07-11 11:12 am UTC (link)
Смешно. :) А еще смешнее как кто-то корчит из себя журналиста. :)
Жду-не-дождусь памятника Шухевичу в Киеве. И лестница и кувалда имеется.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2009-07-12 10:05 am UTC (link)
Оскільки указу Президента про знесення пам’ятника Шухевичу не буде - сядете. Років на 5 :)

(Reply to this) (Parent)



Интеграция разворачивателя комментариев в браузеры:  IE,  Maxton,  FireFox,  Opera