Олена Білозерська (Olena Bilozerska) ([info]bilozerska) wrote,
@ 2008-11-27 16:08:00

Previous Entry  Add to memories!  Share this!  Next Entry

Entry tags:книги, презентація, прес-конференція, табачник, я

Табачник підставився :)

Сходила я сьогодні на прес-конференцію Крючкова і Табачника, де вони презентували милу моєму серцю книжку :) «Фашизм в Украине: угроза или реальность?».

Про що вони там говорили, переповідати вам не буду, бо казали те саме, що у книжці, а книжку ви всі вже прочитали :) Ми з вами спільними зусиллями зробили її бестселером :)

Я поставила їм питання. Думаєте, почала доводити, що я не фашистка? Ні, забагато честі перед ними виправдовуватись. Я лише заступилась за свого Президента.
Кажу: «У вашій книзі надруковані дві мої фотографії. На одній я з Президентом Ющенком, на другій – з автоматом у лісі. Що ви хочете цим сказати? Що Президент несе відповідальність за дії кожного, з ким він сфотографувався? А якщо я зараз з кимось із вас сфотографуюсь, а завтра піду когось застрелю, ви теж будете відповідати?»

Табачник до мого питання готувався. Але, мабуть, не до того, яке я задала. Вони чекали, що я почну обурюватись через використані без мого дозволу фотки, може, навіть судом погрожувати.


Дмитро Табачник готовий битися з фашистами до останнього

- Пані Олено, дуже просто. Ці фотографії розміщені на вашому офіційному сайті (мабуть, вважає, що ці фотки їхній оформлювач поцупив з сайту УНСО – О.Б.), вони легко доступні не лише нам, але і всім іншим представникам громадськості. Але я думаю, що вони лише ілюструють дуже просту річ: іманентний внутрішній потяг Президента до реабілітації фашистських посібників в Україні і до політичних організацій, які він весь час підтримує. А підтримує він ті організації, які сповідують погляди радикального націоналізму. Я думаю, що, в першу чергу, вам варто відповідати за носіння фашистської символіки разом з військовою уніформою. І не перед законом, тому що в Україні це не заборонено, а перед власним сумлінням, просто перед тими людьми, кого люди в цій формі у 1941-45 роках просто закатували і замордували в Україні. Людей з різних областей, усіх національностей. Оце і все.


Ідейний комуніст Крючков

Нічого так підставився, правда?
У нього на табличці написано: "Табачник Дмитро Володимирович, доктор історичних наук, професор, академік Академії правових наук України".

Цей правознавець гадки не має, що фашистська чи нацистська символіка – це офіційна символіка гітлерівської Німеччини чи фашистської Італії, тобто свастика, руни СС, привітання «Sieg Heil!» тощо, а не все, що йому заманеться нею назвати. Ще й згадав побіжно, що в Україні (фашистській державі!) вона нібито дозволена.
Цього він не знає як правознавець, а як історик вважає, що есесівці чи поліцаї носили камуфляж американської («вудланд») і сучасної української («дубок») армій і пов’язки УНСО. Мабуть, у такому вигляді вони проводили розстріли і заганяли людей у газові камери.

А який він політик, видно з того, що навіть у товстошкірого Януковича урвався терпець, і Табачника з партії «попросили». Погано у ФСБ з кадрами.

От хотіла ввічливо написати, без наїздів – і написала б, якби він мені про "власне сумління" не нагадав :)


http://deep-water.ru/?http://bilozerska.livejournal.com/101723.html



З А Г Р У З К А ... (страница в процессе загрузки)
Сегодня в ТОП30: sapojnik - Сладкий самообман наци

В конфликте вокруг чеченских «детей» в лагере «Дон , которых вроде бы избили железными прутьями «воспитатели» лагеря, я, скорее, на стороне взрослых. То есть версия, что пьяные директор лагеря с


Page 1 of 2
<<[1] [2] >>

(128 comments) - (Post a new comment)


[info]logvynenko
2008-11-27 02:11 pm UTC (link)
дарма витрачаєш час на дегенератів.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]bilozerska
2008-11-27 02:17 pm UTC (link)
Зараз тобі "+1!" десять чоловік напишуть :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]logvynenko, 2008-11-27 02:18 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 02:22 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]induktor, 2008-11-27 02:46 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:11 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]khroniker, 2008-11-27 02:36 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 02:38 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]induktor, 2008-11-27 02:45 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]logvynenko, 2008-11-27 02:51 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:13 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]zzzulfiya, 2008-11-27 03:08 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]logvynenko, 2008-11-27 03:18 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:18 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:15 pm UTC (Expand)

[info]vincent_xl
2008-11-27 02:16 pm UTC (link)
всі вони коли-небуть здохнуть.. і мене це тішить... =)

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 02:19 pm UTC (link)
Але ж треба хоч трошки їм допомогти!
(Морально, маю на увазі, лише морально :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]vincent_xl, 2008-11-27 02:25 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 02:42 pm UTC (Expand)

[info]sam_ta_claus
2008-11-27 02:18 pm UTC (link)
Табачник уже й на публіці з комуністами з"являється. Чутки справджуються

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]logvynenko
2008-11-27 02:19 pm UTC (link)
скоро одружаться -)

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 02:24 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 02:20 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]partys_son, 2008-11-27 02:35 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:22 pm UTC (Expand)

[info]alex_glbr
2008-11-27 02:29 pm UTC (link)
Вони ніколи особливо й не робили ставку на логіку, та врешті й на сам процес мислення. Чула як він перевів все до сфери нематеріального? Поле їх діяльності - рефлексія першого наближення, "внутрішній потяги" людей, які вони, виявляються, здатні розрізняти на відстані))) Тоді й власну користь легко накачати потоками емоцій та слини й оголосити їх правдою. Оперувати так дуже просто і приємно артистично, особливо коли вдосталь нащадків тих, кого твої предки (і достатньо з них євреїв в тому числі, аби не прикидався жертвою) століттями відучували від самої думки батогами.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 02:40 pm UTC (link)
Так, перевірку логікою, не кажучи вже про факти, його аргументи не витримують.
Він більше не на логіку розраховує, а на свій типово лекторський стиль спілкування і - головне - на непоінформованість російського читача, на якого стовідсотково розрахована ця книга.

(Reply to this) (Parent)


[info]lviv_spirit
2008-11-27 02:29 pm UTC (link)
з сабачьніком всьо ясно вже давно.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 02:32 pm UTC (link)
Так йому, мабуть, жити і померти "сабачьніком" :))
Хто це сказав - що два Тютюнники йому миліші за двох Табачників? :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]induktor, 2008-11-27 02:48 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]partys_son, 2008-11-27 02:52 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:26 pm UTC (Expand)

[info]henyk
2008-11-27 02:31 pm UTC (link)
Тобі треба було на пресуху прийти в тому камуфляжі... ;)

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 02:35 pm UTC (link)
Ні, я навмисно, так воно кумедніше було: прийшла така вся із себе "дєвачка", охайно вдягнена, з косметикою, з блокнотиком, з фотоапаратом... А він їй про відповідальність за мільйони замордованих :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]khroniker, 2008-11-27 02:41 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:28 pm UTC (Expand)

[info]polar_bird
2008-11-27 02:32 pm UTC (link)
у мєня больше нєт вапросаф.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 02:36 pm UTC (link)
Так, об’єкт розкрився цілком і повністю :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]henyk, 2008-11-27 02:46 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:23 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]henyk, 2008-11-27 07:28 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:30 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]henyk, 2008-11-27 07:36 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:38 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]henyk, 2008-11-27 09:10 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 09:11 pm UTC (Expand)

[info]chumacky_shlyah
2008-11-27 02:41 pm UTC (link)
От пєдріла!

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 02:43 pm UTC (link)
Він ще гірший, він працює на ворога.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]chumacky_shlyah, 2008-11-27 04:02 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:31 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]chumacky_shlyah, 2008-11-27 07:57 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:59 pm UTC (Expand)

[info]viaaaa
2008-11-27 02:52 pm UTC (link)
Страшенна загроза хвошизму у вигляді Оленки :)А хто там ще у тій книжечці сфотографований? Створила б спільноту "хвошистів за версією Табачника", вжарили б пресуху :)Висунули б йому позов судовий "за клевету" - піарить тебе, то й ти його попіар :)

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 03:09 pm UTC (link)
У тому то й річ, що з нині живих у цілій книзі по імені назвали тільки мене та Ющенка :)) А то все якісь неназвані ветерани УПА і схожі на скінів хлопці, та й тих пара фоток.

І схоже, що тільки те, що стосується мене, у цілій книзі правда :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]viaaaa, 2008-11-27 04:23 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:33 pm UTC (Expand)

[info]viperjag
2008-11-27 03:01 pm UTC (link)
Так ти таки є справжня "фОшиска"???
Дякую, Дмитро Володимировичу, за вивіедення на чисту воду цієї т.з "Олени Білозерської"!!!
АНАФЕМАААА!!!!

З.І. Тільки тепер зрозумів, наскільки погана штука героїн.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 03:16 pm UTC (link)
Ти чого??? Не лякай мене!

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]viperjag, 2008-11-27 03:31 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:10 pm UTC (Expand)

[info]agata_1
2008-11-27 03:06 pm UTC (link)
О! так воно вас дуже цінує, якщо читає ваш жж і веде в вами війну!

тепер я ще більше розумію Президента, і підтримую його, якшо проти нього діють отакі мерзотники як Табачник.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 03:11 pm UTC (link)
Табачник - це взагалі якийсь класичний образ - з тих, кого приємно ненавидіти :) Може, дійсно хоч трохи попрацює на підвищення президентського рейтингу? :)

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]agata_1, 2008-11-27 03:33 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 09:29 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]agata_1, 2008-11-27 09:35 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-28 08:56 pm UTC (Expand)
(no subject) - (Anonymous), 2008-11-27 03:44 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 04:00 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]agata_1, 2008-11-27 06:30 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]chumacky_shlyah, 2008-11-27 04:04 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-27 07:35 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]chumacky_shlyah, 2008-11-27 07:59 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-28 08:58 pm UTC (Expand)

[info]a_ingwar
2008-11-27 03:18 pm UTC (link)
Най жиє УПА-УНСО! А про ужаси львівського метро Сабачніку не задавали питання? Олено, тобі не встидно було у цій формі мордувати наших комуністичних людей у 1941-1945 рр. та ще й дітей розвішувати віночками? "Сєгодня ми цельний дєнь кошек душилі-душилі, душилі-душилі,,,!" – із Булгакова "Собаче серце". На фотках вище – брати-Швондєри тошонадо!

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 07:37 pm UTC (link)
В точку!
А й справді - брати! :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]z_g_o_n_n_i_k, 2009-03-02 03:43 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2009-03-02 03:50 pm UTC (Expand)

[info]lugovaya_arfa
2008-11-27 03:28 pm UTC (link)
А ти йому що на його слова відповіла? Чи дискусія не вкладалась у формат прес-конференції?

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 07:42 pm UTC (link)
Дискусія майже ніколи не вкладається у формат прес-конференції. Журналісту дають мікрофон, він задає питання і мікрофон забирають, або він сам віддає. Навіть якщо без мікрофона питаєш - все одно затягувати спілкування нечемно по відношенню до інших журналістів - питань може бути багато, а час завжди обмежений. Жодна прес-конференція в інформаційному агентстві не триває більше години.

Тому Табачнику я чемно подякувала. Бо одразу зрозуміла, яких ляпів він наговорив і як я потім з цього посміюся :)

(Reply to this) (Parent)


[info]afric_dymon
2008-11-27 03:28 pm UTC (link)
Треба було питати про те, чи Собачнiк чув про те, що пиздити хвотки правовласника - це негарно, тощо.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 07:43 pm UTC (link)
Він цього від мене і чекав - я вдарила з несподіваного боку :)

(Reply to this) (Parent)


[info]bf_109e
2008-11-27 03:43 pm UTC (link)
Велике спасибі Вам за те, що так красиво заткнули його за пояс В-)

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 07:44 pm UTC (link)
Ну, я не те щоб заткнула - просто трошки посміялася :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]bf_109e, 2008-11-28 06:19 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-28 10:08 pm UTC (Expand)

[info]dzida
2008-11-27 05:42 pm UTC (link)
Хех... я так думаю, Олено, що все те Собачнєг знає і про руни, і про "Слава перемозі!".

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 07:45 pm UTC (link)
Знає, але ж він думає, що інші не знають :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]z_g_o_n_n_i_k, 2009-03-02 03:50 pm UTC (Expand)

[info]comrade_molotov
2008-11-27 06:29 pm UTC (link)
а назва ще яка дебільна :)))
угроза ілі ріальнасть :)))))

логічно б було
міф ілі ріальнасть
чи
угроза ілі бізапаснасть

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 07:50 pm UTC (link)
Вірно підмітив!
Але ж це, знов-таки, не для нас. Це для росіян. Щоб впливати на їхню підсвідомість. Їм і на думку не повинно спасти, що фашизму в Україні немає, що це міф. Або реальність (фашисти вже захопили владу в Україні), або загроза (ось-ось захоплять).
Пересічного громадянина РФ готують до неминучості війни з "фашистською" Україною.
Формують громадську думку.

Тому що якщо грузини "чорні", несхожі на слов’ян і розмовляють зовсім незрозумілою мовою, то українців більшість вважає братнім слов’янським народом, або навіть такими самими росіянами. Їм психологічно нелегко було б воювати з Україною. А так - треба звільнити братів-"малоросів" від злочинного фашистського режиму.
Ці методики ще за Сталіна розробляли.

(Reply to this) (Parent)


[info]nikolauskass
2008-11-27 08:22 pm UTC (link)
Нє, ну зібрались потриндіти "професійні борці з хвашізмой" чого від них можна чекати путнього. Як кажуть - "зібралися два кєнта - тємнота і глупота".
А взагалі - процитую самого себе.
" Якщо у фашизму такі противники то фашизм наше всьо!!!! "
P.S. Респект "фашистці")).

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 08:25 pm UTC (link)
:))

(Reply to this) (Parent)


[info]je_suis_la_vie
2008-11-27 08:53 pm UTC (link)
А не погано б фотошопчик намалювати, Олена з Табачником в обнімочку. І повісити поряд з фото, де ти з Ющенко.
Це виглядає приблизно як ось це [click]

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-27 09:13 pm UTC (link)
Не треба мені такого фотошопу.
Як уявлю собі - бр-р, навіть і у фотошопі :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]je_suis_la_vie, 2008-11-27 09:20 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-28 09:02 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]je_suis_la_vie, 2008-11-28 09:06 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-28 11:06 pm UTC (Expand)

[info]rheinmetal
2008-11-27 09:29 pm UTC (link)
"Цей правознавець гадки не має, що фашистська чи нацистська символіка"
Він то може і не має. Але це значення не грає. Факт в тому, що те, що він сказав упевнить багатьох, хто подивиться це інтерв'ю, що там дійсно було щось фашистське. Він бреше, а коли він бреше при Вас, то стороннім може здатися, що він не бреше, раз знову ж таки каже при Вас.

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]bilozerska
2008-11-27 09:33 pm UTC (link)
Ніхто про мене і моє питання не напише і не покаже. Бо там були лише такі ЗМІ, яким можна писати про Табачинка, отже, не можна про правих.

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - (Anonymous), 2008-11-28 07:04 am UTC (Expand)
(no subject) - (Anonymous), 2008-11-28 07:06 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-11-28 10:06 pm UTC (Expand)

[info]cm0k
2008-11-27 09:48 pm UTC (link)
А цей коментар був озвучений на інтерв'ю?

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-28 09:14 pm UTC (link)
Це була прес-конференція. Я поставила питання - він відповів. На прес-конференції не можна влаштовувати диспути, інакше інші журналісти не встигнуть задати свої питання.
А вже у своєму ЖЖ знущаюся вволю! :)

Справа в тому, що сучасних журналістів зводять до ролі "диктофонів на ніжках". На прес-конференції більшість з них приходять з питаннями, які їм доручили задати в редакції, нічого не слухають і не конспектують, записують лише відповідь на "свої" питання, задають їх, навіть якщо об’єкт годину лише про це і розказував. А суть події переписують один в один з прес-релізу.

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

(no subject) - [info]a_k88, 2008-12-06 08:01 pm UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-12-07 10:00 am UTC (Expand)

[info]dobergroup
2008-11-27 11:46 pm UTC (link)
Не вкоем случае не пытаясь защищать Табачника (он мне крайне неприятен еще со времен руководства АП у Кучмы), хочу заметить, что он все таки образованный человек и в таких элементарных понятиях ориентируется. Но! Отвечал на вопрос же он не тебе, это же прессуха. Он отвечал читателям/зрителям. И вполне грамотно манипулировал, по учебнику.

Уже давно хотел спросить - упоминая в таких случаях ФСБ, ты серьезно предполагаешь непосредственное вмешательство или это аллегорично?

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-28 09:20 pm UTC (link)
По Табачнику. Як моє питання, так і його відповідь ніде, крім мого ЖЖ, опублікована не буде, і ми обоє це знали. Там же, крім мене, були лише представники ЗМІ, яким такі речі згадувати не можна.
По ФСБ. Та яка там алегорія, прямі відомості маю.

(Reply to this) (Parent)


[info]dark_palladin
2008-11-28 07:42 am UTC (link)
Мда... Табачник дивує все більше і більше. На вигляд нормальна людина.:)) А те що вони з комуністами це вже не дивує. Бо ідеологічні побратими. На прикладі росії. Та врешті решт це не має значення оскільки головне сказати народу що президент фашист, а народ і розбиратися не буде, так повірять... не до того зараз.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-28 09:22 pm UTC (link)
Наші не повірять. Це кажеться для російського народу, щоб підготувати громадську думку до можливої війни з Росією.

Для росіян Ющенка подають фашистом, а для нашого народу у них інша пропагандистська "мулька" - що наш Президент ганчірка.

(Reply to this) (Parent)


(Anonymous)
2008-11-28 08:38 am UTC (link)
Оленко, ти така толерантна ;)

ти стала передбачувана і тебе "поюзали"

Козак вітер

(Reply to this) (Thread)(Expand)


[info]bilozerska
2008-11-28 09:26 pm UTC (link)
Ти ж читав його відповідь. Він почав відповідати не на те, що я спитала. Тобто готувався до іншого звинувачення - у крадіжці фотографій і погроз судом. Отже, передбачити мене не зміг.

Але головне - що б я не сказала, а він не відповів, присутні там журналісти цього не напишуть і не покажуть, бо це не вписується у їхній формат.
Зате в мене є змога вдосталь познущатися з відповіді Табачника у власному ЖЖ - тут редакторів немає :)

(Reply to this) (Parent)(Thread)(Expand)

А ви на аудіо не записували? - (Anonymous), 2008-11-29 04:16 pm UTC (Expand)
Re: А ви на аудіо не записували? - [info]bilozerska, 2008-11-29 07:33 pm UTC (Expand)
(no subject) - (Anonymous), 2008-12-01 07:41 am UTC (Expand)
(no subject) - [info]bilozerska, 2008-12-02 02:22 pm UTC (Expand)

[info]olena_nekora
2008-11-29 04:54 pm UTC (link)
А він після "іманентний" сказав "внутрішній", щоб тіпа тупиє понялі, чи "іманентний" перед "внутрішній", щоб тіпа показати, що він дуже розумний?:)
І, взагалі, я вважаю, що фотка з тобою ілюструє дуже просту річ: іманентний (не виключено, що й з потенційною тенденцією до трансцендентування:) потяг Президента до симпатичних блондинок. Можу підтвердити своє припущення.

А от чим Дмитро Володимирович може підтвердити своє, крім власних хворобливих фантазій?

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-11-29 07:39 pm UTC (link)
Якщо йти за логікою Табачника, наведена тобою фотка свідчить лише про одне: що Катерина Ющенко теж фашистка :))

Я-то познущалася з нього - мовляв, того й того не знає. А насправді він усе знає, але свідомо маніпулює громадською думкою. Ще й не нашою, а російською.
Це розраховано (і на жаль, не безпідставно) на те, що у більшості людей немає логічного мислення. Їм сказали - вони запам’ятали. Багато разів сказали - краще запам’ятали.

Бо якщо на секунду замислитись - звідки, наприклад, Ющенкові знати про мої політичні переконання і партійність? Навіть якби я дуже часто спілкувалася з ним - могла б про це й не звітувати.
Якби я схотіла сфотографуватися із ним у пов’язці зі свастикою - він би, мабуть, відмовився :)

(Reply to this) (Parent)


(128 comments) - (Post a new comment)

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>


[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]


[info]koloperuna
2008-11-30 05:01 pm UTC (link)
кое что интересное на тему мифотворчества "украинского фашизма"
http://koloperuna.livejournal.com/135751.html

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-12-01 12:40 am UTC (link)
Дякую за лінк, але не можу подивитися - у мене вчергове глючить комп - не крутить відики :(

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]lesnichiy2004
2008-12-01 09:09 am UTC (link)
Я подивився.
На відео - художнє зображення "поганих" бандерівців, які рубають голови "гарним" польським військовополоненим.
Про паціфікації, звісно, ні слова...

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]bilozerska
2008-12-02 02:35 pm UTC (link)
Зрозуміла, дякую.

(Reply to this) (Parent)


[info]nicholas_urfe
2008-11-30 05:12 pm UTC (link)
Табачник и Крючков - оба мудаки.
Но Ющенко все равно зря начал с нациками заигрывать, поэтому их фантазии не на пустом месте рождены.

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-12-01 12:43 am UTC (link)
Ющенко націоналіст, і в своїй діяльності намагається спертися на націоналістів. Це нормально.
Одночасно він є Президентом цілої України, і тому по факту не дозволяє собі нічого такого, щоб могло б скривдити не-націоналістів. Але, звичайно, не тих, які мріють про повернення до складу Росії.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nicholas_urfe
2008-12-01 05:37 am UTC (link)
Вот странно, что он не позволяет себе оскорблять 9/10 населения страны, в которой он есть президентом.

(Reply to this) (Parent)


[info]a_ingwar
2008-12-16 07:23 pm UTC (link)
Побачив я сьогодні, Оленко, цю книжку в магазині у нас . Продавець так плювався, що постачальники таке привезли, аж йому очі кров"ю налялися і казав, шо завтра оформить її на повернення. :) А я таки не купив. немає чого Швондєрам-Шаріковим виручки робити!

(Reply to this) (Thread)


[info]bilozerska
2008-12-17 12:17 am UTC (link)
Ти принциповіший за нас, бо ми тут у Києві спільними зусиллями зробили книжку бестселером :)) Читаємо і знущаємось :)

(Reply to this) (Parent)



Интеграция разворачивателя комментариев в браузеры:  IE,  Maxton,  FireFox,  Opera